کتاب راه اندازی کسب وکار خانگی

  • فصل اول : کسب وکار خانگی چیست ؟
  • فصل دوم : من یک کارآفرینم ؟
  • فصل سوم : طرح تجاری برای کسب و کار
  • فصل چهارم : اصول موفقیت در کسب و کار خانگی
  • پنجم : بازاریابی و فروش
  • فصل ششم : بازاریابی و تبلیغات هنر جنگ نرم
  • فصل هفتم : برند سازی و ثبت برند برای کسب و کار

در باره نویسنده

رضاپودینه| بیزینس کوچ و مدرس مهارت های فردی و سازمانی ، مدیر و موسس مهام کوچ است.
در سابقه فعالیت های وی میتوان به مهارت های مدیریتی ، وسوابق مدیریت در مراکز مختلفی را اشاره کرد ، وی دارای ۱۰ سال سابقه مدیریتی ، موسس مرکز راهبران ثبت ، موسس آموزشگاه تجارت راهبران تجارت ، کانون تبلیغات جوانان و … نیز می باشد .
رضاپودینه | بیزینس کوچ و مدرس مهارت های فردی و سازمانی دارای سابقه همکاری و راه اندازی بیش از ۳۰۰ برند و کسب و کار و فعالیت آموزشی منحصر به فرد در حوزه مهارت های فردی اعم از مدرسه شکوفایی ، باشگاه کارآفرینی نوجوانان و … میباشد.

متن کوتاهی از کتاب

ببینید تمام مسیر زندگی ما انسان ها از تصمیماتی که در طول روز میگیریم شروع شده و جهت میگیرد ، این تصمیمات را بر اساس افکار و باورهایمان میگیریم ، اینکه من امروز در چه نقطه ای هستم و جه لباسی بپوشم ، اینکه جطور با ادم ها صحبت کنم ، اینکه چقدر روی مهارت های فردی خودم متمرکز باشم ، حتی اینکه کدام غذا را بخورم همه و همه نتیجه ای از افکارمان و تصمیماتی هست که میگیریم ، این تصمیمات و افکار معمولا به واسطه این موارد در ما شکل میگیرد ، اول عقاید و باور هایمان دوم احساسات و میلمان و سوم شرایط بیرونی ، به عنوان مثال اگر شما یک فرد گیاه خوار باشید ، برای انتخاب نوع غذا ، اول بر اساس باور ها و عقایدتان گروه غذایی دارای گوشت را حذف میکنید ، در قدم دوم بر اساس حس لذت و نیازتان گروه غذایی که بیشتر به ان علاقه دارید را مشخص می‌کنید مثلا سیب زمینی ها و در قدم اخر بر اساس میزان پولی که دارید از بین موارد باقی مانده تصمیم میگیرید. حالا شما به عنوان فردی که در مسیر فروشندگی وارد شده ، اگر باورهای ذهنی شما این باشد که فروش و فروشندگی هیچ فایده ای ندارد ، یا فروش ابزار های سنگین و عجیب میخواهد و یا هر چیز دیگر ، من به شما مثال بالا را دوباره پیشنهاد میکنم ، خودتان فکر کنید که چه اتفاقی می افتد ؟ نتیجه اصلا دلچسب نیست . برای اینکه در مسیر تخصصی فروش قرار بگیرید باید افکار قدرتمند فروش را به سمت خودتان بیاورید . اشتباهات فروشنده های معمولی را کنار بگذارید . و به درستی فکر کنید .